MJKB

Mobilny Serwis TIR FAQ

Profesjonalizm naszą wizytówką, zaufanie naszą misją...

Sprawdź nasze realizacje

TikTok

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Na czym polega mobilny serwis tir?

Mobilny serwis tir jest doskonałą alternatywą dla stacjonarnych warsztatów samochodów ciężarowych, naczep oraz przyczep. Zamiast angażować czas, kierowcę i większy przestój na warsztacie stacjonarnym wystarczy wezwać nasz mobilny serwis tir, który dojedzie do miejsca postoju ciężarówki i mobilny mechanik dokona usługi na miejscu niezależnie czy jest to parking na autostradzie, czy baza firmy transportowej.

2. Jakie marki samochodów ciężarowych obsługujecie?

Naprawiamy wszystkie marki samochodów ciężarowych takie jak: MERCEDES, DAF, SCANIA, RENAULT, VOLVO, IVECO. Prócz samochodów ciężarowych serwisujemy naczepy i przyczepy m.in.: SCHMITZ, KRONE, WIELTON, KOEGEL. Nasi mechanicy mają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do różnorodnych napraw.

3. Czy oferujecie całodobową pomoc w ramach mobilnego serwisu tir?

Tak, nasz serwis mobilny TIR działa 24h/7. Niezależnie od pory dnia czy nocy jesteśmy dostępni pod telefonem. Przyjeżdżamy na miejsce, diagnozujemy usterkę, zamawiamy części i dokonujemy naprawy.

4. Jakie usługi oferujecie jako mobilny serwis tir?

Oferujemy szeroki wachlarz usług, które obejmują:

Korzystając z naszych usług, gdy auto jest "uziemione" i nie ma opcji dojechać o własnych siłach do warsztatu stacjonarnego, nasz dojazd do awarii wychodzi o wiele korzystniej niż holownik.

5. W jakim obszarze jest dostępny wasz mobilny serwis TIR?

Nasz serwis mobilny dojeżdża do klientów na terenie całej Europy. Kraje, w jakich naprawiamy to m.in.: Polska, Niemcy, Belgia, Holandia, Francja, Hiszpania, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Austria, Włochy, Słowenia, Szwajcaria.

Baza naszej firmy znajduje się na Śląsku obok Katowic, blisko autostrady A4.

6. Jak szybko docieracie na miejsce awarii?

Czas dojazdu do awarii jest zależny od obecnej lokalizacji mobilnego serwisu tir oraz od obłożeń zleceniami.

7. Co wyróżnia wasz mobilny serwis TIR na tle konkurencji?

Przede wszystkim prawdomówność, uczciwość, terminowość oraz ceny. Gdy nasz mobilny serwis przyjmuje od państwa zlecenie, jest ono dla nas priorytetem do jak najszybszego usunięcia awarii, aby pojazd mógł ruszyć w dalszą drogę. Nasze usługi mobilne są średnio o 40% tańsze niż zagraniczne serwisy stacjonarne. Do każdego zlecenia podchodzimy z pełnym profesjonalizmem niezależnie czy jest to wymiana koła, wymiana poduszki czy też wymiana sprzęgła, chłodnicy bądź zatartej piasty. Jesteśmy na rynku od ponad 10 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy sobie nienaganną opinię wśród klientów, dzięki czemu trafiają do naszej firmy inne osoby z polecenia.

8. Czy prócz mobilnego serwisu oferujecie mobilną wulkanizację?

Tak, oferujemy mobilną wulkanizację aut ciężarowych powyżej 3,5t. Mamy dostęp do opon nowych do naczep i ciągników siodłowych, jak i również opon używanych. Nie obsługujemy samochodów dostawczych i osobowych.

9. Jakie są koszty waszych usług?

Koszt usługi jest ustalany z klientem indywidualnie. Wszystko zależy od tego, jaka jest lokalizacja pojazdu, co uległo awarii. Przed podjęciem zlecenia klient zawsze otrzymuje od nas pełny kosztorys, który obejmuje dojazd, robociznę i koszt części. U nas nie ma ukrytych kosztów, o wszystkich cenach jest klient informowany wcześniej, co zapewnia pełną przejrzystość.

10. Jakie awarie najczęściej występują na drodze?

Najczęstsze awarie, do których wyjeżdża nasz mobilny serwis tir to:

11. Jak mogę się skontaktować z mobilnym serwisem TIR?

Najszybszą formą kontaktu jest zadzwonienie do mobilnego mechanika pod numer telefonu: +48 796 000 287. Dla klientów zagranicznych preferowany kontakt na WhatsApp pod numer telefonu +48 502 486 186. Jesteśmy do dyspozycji 24h/7.